Diensten

Eenmalige behandeling triggerpoint therapie

We werken spiergericht. Triggerpoint therapie, Dry needling, Sportmassage en Fasciale technieken o.a. Ergon, zijn tools om tot mooie resultaten te komen.

Triggerpoint Quick Fix

Je bent fit en voelt je energiek. Maar een vervelende blessure gooit roet in het eten. Wil je weer snel op weg? Speciaal voor jou de Quick fix!

Triggerpoint plus pakket

Door triggerpointtherapie pakken we de lichamelijke pijnpunten aan. Maar daarbij gaan we ook een stapje verder. Pijn de baas! Weer fit en vrolijk zijn! Daar help ik je graag aan mee.

Meer over triggerpoint therapie

Pijn klachten goed te behandelen door triggerpointtherapie. Elke triggerpoint heeft per spier een uniek pijnpatroon dat soms totaal andere lichaamsdelen bestrijkt.

Meer energie!

Jij bent iemand die altijd door gaat en fanatiek is. Toch heb je ook al best lang last van je schouder. Of misschien van je heup of rug. Ondertussen heeft dat fanatiek doorgaan meer weg van ploeteren. Vaak kom je bekaf thuis. De werkdag hobbel je redelijk door, maar aan het einde van de week wordt het steeds pittiger. Mensen om jou heen zien je als een doorzetter. Dit siert je maar dit heeft intussen ook een prijs…

Herken je dit?

• Ben je gedreven en ga je altijd door?
  • Ga je daardoor vaak over je eigen grenzen?
  • Ervaar jij regelmatig fysieke klachten?
  • Energie overhoudt voor prive
  • Belemmeren deze klachten jou?
  • Ben je vaak moe of zelfs uitgeblust aan het einde van een dag?
  • Heb je weinig energie, maar heb je het altijd druk en ervaar je misschien zelfs onrust?
  • Bepalen jouw klachten geregeld jouw humeur?
  • Is de motivatie om het sporten ver te zoeken?
  • Ervaar jij weinig of geen voldoening in je werk of je dag?

Het kost je steeds meer energie en wilskracht om leuk mee te doen. Je doet oprecht je best maar de klachten blijven. Je bent uit geploeterd. Je wilt weer doen wat je wil doen. Wil je minder pijn en meer energie? Dan wordt het tijd om nieuwe stappen te zetten!

Met Massagepraktijk Linda

• inspiratie en motivatie als gezonde basis;
  • pijn en belemmeringen de baas worden
  • gedrevenheid inruilen voor gezonde passie
  • vanuit passie je werk doen
  • vitaal, fit en vrolijk zijn
  • energie overhouden voor privé, hobby en sport en een gezonde manier van opladen
  • je grenzen voelen en durven aangeven
  • van pijn naar energie.

Kom naar massagepraktijk Linda

Met mijn helpende handen, praktisch inzicht, passie en liefde voor het menselijk functioneren help ik jou graag! Ik ben er voor iedereen die wordt belemmerd door klachten en waarbij vitaliteit ver te zoeken is. Graag ben ik je steuntje in de rug. Ik inspireer je bij het verkrijgen van meer vitaliteit met betrekking tot pijn en belemmeringen. Op zo’n manier dat we samen de weg vrijmaken voor meer energie!

Passend bij jou!

Bij Massagepraktijk Linda is praktisch meedenken normaal. Samen kijken we naar een specifieke aanpak voor jouw problematiek. De behandelingen zijn gebaseerd op Triggerpoint-therapie, Oersterk-methode en Gezonde focus. Daarbij kun je kiezen tussen een langer of korter behandeltraject. Massagepraktijk Linda helpt mensen van pijn naar meer energie voor een fit en fijn leven! Zodat jij weer kunt doen wat je zou willen doen. Samen gaan we voor duurzaam resultaat. Wil jij dit ook? Kom in actie, pak de regie terug over jouw vitaliteit. Bel vandaag nog voor een afspraak!