Triggerpoint Plus Pakket

Van pijn naar meer energie!

Voor een fit en fijn leven. Zodat jij weer kan doen wat je zou willen doen. Het tijd om nieuwe stappen te zetten!

Want wil je graag:
  • herstellen van je klachten;
  • pijn en belemmeringen de baas worden;
  • meer energie;
  • vanuit passie je werk doen;
  • vitaal, fit en vrolijk zijn;
  • energie overhouden voor privé, hobby en sport en een gezonde manier van opladen;
  • je grenzen voelen en durven aangeven;
  • van pijn naar energie.

Aan jou de eerste stap!

De rest doen we samen zodat je daarna weet wat goed voor je werkt om moeiteloos door te gaan en pijn en belemmering de baas te blijven.

Als je er niks aan doet:
  • …zullen de klachten niet meer vanzelf verdwijnen. Daarvoor loop je er al te lang mee rond. Het klachtengebied zal juist onnodig groot en steeds complexer worden. De stijfheid went misschien maar het beperkt je steeds meer.
  • …vraagt de weg naar herstel met de tijd steeds meer inzet en steeds meer geduld.
  • ...gaat het je tegen staan. Je gaat minder vrolijk de dag door en je voelt je verre van vitaal. Het is toch zonde dat jou schouder beslist over jou leven en mentale gezondheid?

Energie plus!

Goed in het leven staan. Vol energie en fit van lijf en leden. Dat ben je gewend van jezelf en daar wil je graag weer naartoe. Met gerichte massagebehandelingen en triggerpointtherapie pakt Massagepraktijk Linda de lichamelijk pijnpunten aan. Maar daarbij gaan we een stapje verder. Want lichaam en geest zijn één. Met ondersteuning in lijfstijl en het zoeken naar een evenwicht dat past bij jou, zorgen we ervoor dat je je energie weer terugvindt.

Het triggerpoint plus pakket bestaat uit:
  • Acht behandelingen Neuromusculaire triggerpoint therapie.
  • Twaalf mails in traject vorm, jouw inspireren en motiveren.
  • Drie video’s.
  • Bonus: bibliotheek met nuttige basis oefeningen en adviezen.
  • Bonus: magnesiumvlokken voor de spieren.
  • En een leuke verrassing!

Bedrag: € 597,-